החנות שלנו הינה חנות פרחים עם מעל 50 שנות נסיון בעיצוב פרחים, אירועים, מתנות ועוד.
מוזמנים לפנות אלינו להזמנת משלוח פרחים בחיפה ועיצובים לאירוע הבא שלכם.

להזמנת משלוח פרחים בחיפה לחצו כאן >>
להזמנת עיצוב לאירוע או הזמנה טלפונית חייגו:
04-8732855  |  
0547-732855

לניווט לחנות וקריאת המלצות לחצו כאן >>

לא מעט אנשים מתלבטים בשאלה – האם שווה להם לשלם עוד כסף על משלוח פרחים בחיפה? לא מעט חנויות גובות תשלום נוסף על המשלוח, ומכאן עולה דילמה אמיתית של אנשים שונים. אומנם המשלוח מייקר את העלות הסופית, אך לא משנה איך תסתכלו על תמונת המצב – הוא יהיה שווה את ההשקעה. לכן לפני שתעשו טעות שתצטערו עליה, אנו ננסה להסביר לכם את יתרונותיו. כך שתגיעו לשלב שבו יהיה עליכם להזמין את המשלוח – תדעו כי הוא בגדר חובה. לא תמצאו את עצמכם בדילמה שעשויה לגרום לכך שתעכבו את כל הרכישה. אם תהיו בטוחים לגבי הבחירות שתעשו, תהיו שלמים גם לגבי ההזמנה כולה. לא בכל יום יוצא לכם לשלוח פרחים לבן משפחה או לחבר קרוב. לפחות תעשו את זה בדיוק כמו שצריך – עם מינימום של בעיות.

משלוח פרחים בחיפה חוסך לכם נסיעה

אפילו אם אתם אוהבים מאוד לנסוע, לא תרצו למצוא את עצמכם מבזבזים שעות רבות בנסיעות. על ידי הזמנת משלוח תוכלו לחסוך לעצמכם נסיעה מרובה שעשויה להיות מטרד אמיתי. אם תבחרו באפשרות של איסוף עצמי יהיה עליכם לאסוף את הפרחים מהחנות ולקחת אותם לכתובת הרצויה. כאן יש מי שעושה את העבודה הקשה עבורכם, אנשי מקצוע שייקחו את המשלוח לכל מקום שתרצו. לא משנה אם מדובר על משלוח בתוך העיר או מחוץ לעיר, יהיה ניתן לבצע אותו בצורה אידיאלית. אין סיבה שתתפשרו כאשר תרצו להפתיע בן משפחה או חבר קרוב.

ברוב המקרים משלוח יהיה זול יותר

זה נכון שאתם לרוב תצטרכו לשלם על משלוח פרחים בחיפה כמה עשרות שקלים. יש חנויות שעשויות לכלול את עלות המשלוח בעלות ההזמנה. אך גם אם תצטרכו לשלם כמה עשרות שקלים על משלוח, עדיין תמצאו את עצמכם חוסכים המון כסף. רק הדלק שאותו תצטרכו להשקיע בנסיעה לכתובת הרצויה יהפוך את האפשרות של איסוף עצמי ללא משתלמת. מוטב לכם לשלם כמה עשרות שקלים, ולדעת כי לא תצטרכו לשלם על דלק. כמו שאתם בוודאי כבר יודעים מחירי הדלק לא זולים. לכן בראייה לטווח הארוך הבחירה הזאת תהיה גם מאוד חסכונית.

משלוח פרחים בחיפה בכל זמן שתרצו

קיים מועד ספציפי שבו תרצו שהמשלוח יגיע ליעדו? כאשר תבצעו משלוח פרחים תוכלו לקבוע את המועד הספציפי שבו תרצו שהמשלוח יתבצע. אם תבצעו את המשלוח בעצמכם, לא תמיד תוכלו להתפנות בזמן הרצוי. יכולים להיות לכם עיסוקים אחרים שתצטרכו לבצע באותו הזמן. אז למה שתצטרכו לוותר על הזמן האידיאלי של המשלוח? יש חברה מיומנת שזוהי העבודה שלה, והיא תדאג לספק את המשלוח מתי שתרצו. זה מה שמייחד את האפשרות של משלוח פרחים בהשוואה לאפשרות של איסוף עצמי. ניתן להגיד בפה מלא כי רוב האנשים בוחרים באפשרות של משלוח בגלל הסיבות הללו.

תחסכו לעצמכם כאבי ראש מיותרים

כאשר תזמינו משלוח פרחים בחיפה לא תמצאו את עצמכם נאלצים להתמודד עם משימות מעייפות. הנסיעות הללו עשויות להיות מטרד רציני, כזה שהייתם רוצים מלכתחילה להימנע ממנו. כעת יש לכם אפשרות להימנע ממנו על ידי בחירה באפשרות של משלוח. המשלוח מתבצע לרוב על ידי חברה מנוסה אשר מתמחה במשלוחי פרחים. היא תדע מה צריך לעשות על מנת לדאוג לכך שהפרחים יגיעו במצב מעולה לכל נקודה בארץ. למה שתוסיפו לעצמכם עוד משימות? יש לכם אפשרות חד פעמית למנוע מכם עוד משימות שהיו מתישות אתכם יותר.