החלטתם לשלוח זר פרחים מרשים לבן אדם קרוב? קחו בחשבון כי זה חייב להיות בצורה הכי מקצועית שיש. יש לא מעט שאלות שתצטרכו לשלוח את החברה שאמורה לבצע את המשלוח. לרוב מדובר על החנות שממנה תבצעו את ההזמנה, ולכן מבחינתכם זה לא יהיה מסובך. אחרי שתשאלו את השאלות הללו, תוכלו לדעת שהמשלוח יגיע ליעדו כמו שצריך. הרי משלוח פרחים  בצורה נכונה הוא נחוץ על מנת שתוכלו להיות מרוצים. לשמחתכם יש כמה שאלות שעשויות להפוך את כל סימני השאלה לסימני קריאה. שאלות שבאמצעותן תוכלו לוודא כי החברה תעשה כל מאמץ כדי שהפרחים יגיעו ליעדם כמו שרציתם מלכתחילה. עד שאתם כבר משקיעים במשלוח פרחים – אין סיבה שלא תהיו עם היד על הדופק. זה לא אמור להיות כל כך מסובך לשאול את השאלות החשובות הללו.

החנות שלנו הינה חנות פרחים עם מעל 50 שנות נסיון בעיצוב פרחים, אירועים, מתנות ועוד.
מוזמנים לפנות אלינו להזמנת פרחים ועיצובים לאירוע הבא שלכם.

להזמנת משלוח פרחים אונליין לחצו כאן >>
להזמנת עיצוב לאירוע או הזמנה טלפונית חייגו:
04-8732855  |  
0547-732855

באילו שעות ניתן להזמין משלוח פרחים?

לכל חנות המספקת משלוח פרחים יש את שעות הפעילות שלה. יש חברות שעובדות עד השעות הקטנות של הלילה, ויש כאלה שעובדות עד שעות אחר הצהריים. אתם מבחינתכם צריכים לדעת את השעות על מנת שתוכלו לבחור את החברה הנכונה. הרי יש זמן ומועד ספציפי שבו תרצו שהמשלוח יגיע לבית של אותו אדם קרוב. אם שעות הפעילות לא מתאימות לכם, מוטב כי תחפשו חברה אחרת המספקת את השירות הזה. יש לא מעט אפשרויות שיכולות להיות רלוונטיות עבורכם. אין שום סיבה שתוותרו על השעות שהן הכרחיות גם עבורכם.

אילו זרי פרחים ניתן לשלוח על ידי שליח?

את רוב זרי הפרחים שתראו בקטלוג תוכלו בין היתר לשלוח עם משלוח פרחים . אך עדיין יש זרים שונים שהמשלוח עשוי לפגוע בהם, ולכן מוטב שלא לשלוח אותם עם שליח. מראש מוטב לכם לשאול את השאלה הזאת, כך לא תבחרו בזר פרחים שעלול להיות בעייתי. תנסו למצוא את הזר שאותו יהיה הכי קל לשלוח. זר פרחים שיכול לעמוד בתנאי המשלוח, ולהגיע לכל נקודה במצב מעולה. רק כך תדעו כי לא התפשרתם כאשר ביצעתם משלוח של פרחים. המשלוח חייב להיות כזה שלא יפגע בפרחים ולא יגרע מהנראות המרשימה שלהם.

כמה עולה משלוח פרחים?

העלויות הכספיות של ההזמנה כולה הן קריטיות מבחינת רוב האנשים. ככל הנראה יהיה לכם תקציב מסוים שממנו לא תרצו לחרוג. תצטרכו בין היתר לקחת בחשבון גם את העלות של המשלוח, כך תהיו מודעים למחיר הסופי. מראש תבררו את עלויות המשלוח, ותוודאו את הכדאיות הכלכלית שלו. לעיתים העלות של המשלוח תהיה מאוד יקרה, ולא תרצו להוציא כאלה סכומים על משלוח. אנו מציעים לכם לבצע השוואת מחירי משלוח, כך לא תצטרכו להכניס את היד עמוק מאוד אל תוך הכיס. בסוף העלות הסופית חייבת להיות עלות שמתאימה לתקציבכם.

האם יש אפשרות לקבל משלוח חינם?

חלק נכבד מהחברות שמבצעות משלוח פרחים  מציעות משלוחים בחינם. זה יכול להיות בכל הזמנה או בהזמנה החל מסכום מסוים. שווה לכם לשאול את השאלה הזאת, כך אולי תוכלו לחסוך סכומים לא מבוטלים. אפילו בסכום מסוים תוכלו לשלוח עוד זר פרחים מיוחד על מנת לחסוך את העלויות של המשלוח עצמו. לא תמיד הפרטים הנוגעים למשלוח חינם יהיו נמצאים מול העיניים שלכם – ולכן השאלה הזאת הכרחית. יש לכם רק מה להרוויח אם תחליטו לשאול את השאלה הזאת כבר בתחילת הדרך.