החנות שלנו הינה חנות פרחים מעל 50 שנות נסיון בעיצוב פרחים, אירועים, מתנות ועוד.
מוזמנים לפנות אלינו להזמנת משלוח פרחים ומתנות ברחבי ישראל.

להזמנת משלוח פרחים אונליין לחצו כאן >>
להזמנת עיצוב זר כלה חייגו:
04-8732855  |  
0547-732855

כל כלה תרצה לעשות מאמצים רבים על מנת להיראות הכי טוב ביום חתונתה. זוהי הסיבה כי רוב הכלות מוכנות להשקיע סכומים גבוהים במיוחד ברכישת שמלות ואביזרים שונים. כל כלה צריכה לדאוג לבחור זר פרחים לכלה מיוחד שיגרום להופעה כולה להיראות שלמה. זר הפרחים הוא חלק בלתי נפרד מהנראות של הכלה ביום חתונתה. לכן אי אפשר לוותר עליו בשום שלב, הוא ילווה את הכלה אפילו בצילומים שלפני החתונה. מהסיבה הזאת ישנה חובה אמיתית להבין כיצד בוחרים זר פרחים שיעשה את העבודה. זר פרחים עבור הכלה שלא יגרע מההופעה שלה, אלא רק יוסיף להופעה ואולי אפילו ישדרג אותה. זה לגמרי אפשרי, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להבין מה בדיוק אתם צריכים לקחת בחשבון. אילו פרמטרים אמורים לעשות את ההבדל בין בחירה מוצלחת ומדויקת לבין בחירה פחות מתאימה לכלה.

הזר של הכלה צריך להשתלב עם השמלה

השמלה של הכלה היא גולת הכותרת מבחינתה, ולכן אותו זר פרחים לכלה חייב להתאים באופן מושלם. אם לא תהיה התאמה בין הזר לבין השמלה, זה עלול לגרום לכך שהשילוב יראה מוזר. אנשים לא יצליחו להתרשם מהיופי של השמלה ומהשלמות של הזר. אפילו אם שניהם בנפרד נראים מעולה, יכול להיות כי החיבור בניהם לא עובד כמו שצריך. זוהי הסיבה שבגינה את זר הפרחים כל כלה צריכה לבחור רק אחרי שיש לה שמלה. כך יהיה ניתן לדעת איזה זר פרחים אמור להתאים ולהשתלב בצורה אידיאלית עם השמלה.

זר פרחים לכלה צריך להתאים לאופי שלה

כל כלה צריכה לדעת כי יש מגוון רחב מאוד של זרי פרחים שמהם היא יכולה לבחור את הזר המושלם. מהסיבה הזאת כל כלה יכולה להגיע עם דרישות, ולוודא שהן אכן יתממשו. הזר שהכלה תבחר אמור להתאים לאופי שלה, ולהבליט את האופי כלפי חוץ. כלות שמרניות יכולות למצוא זרים קלאסיים וצנועים, כאלה שיתאימו להופעה החיצונית כולה. כלות שהן מוחצנות יותר, יוכלו לבחור זר פרוע מעט יותר – ככה שישתלב עם הנראות החיצונית. יש כל כך הרבה אפשרויות, וכל כלה תוכל לבחור בזר שהוא זה שיבליט את האופי כלפי חוץ. לעיתים הסעיף הזה הוא מה שהופך את הבחירה להיות יותר מאתגרת.

התאמת הזר למבנה הגוף של הכלה

לכל כלה יש מבנה גוף שונה, ולכן ישנו צורך להתאים כל זר פרחים לכלה למבנה גופה. אם הכלה היא נמוכה, ישנו צורך לבחור בזר ארוך יותר שיטשטש את הגובה של הכלה. מנגד כלות גבוהות יותר יכולות לבחור בזרים קצרים על מנת שהשילוב יראה הגיוני. להתאמת הזר למבנה הגוף של הכלה יש חשיבות עליונה, בטח כאשר לכל אחת יש מבנה גוף שונה לחלוטין. פתאום כאשר משלבים בין מבנה הגוף לבין הזר ניתן לראות איך לכל כלה יש את הייחודיות שלה. לכל כלה יש זר פרחים שונה.

אל תשכחי להתאים את הזר לחתן

לא מעט כלות שוכחות לקחת בחשבון את החתן כאשר הן מדמיינות את אותו זר פרחים לכלה. אך החתן הוא חלק בלתי נפרד מהחבילה, ויהיה עלייך לקחת גם אותו בחשבון בעת קבלת ההחלטות. מוטב כי תנסי למצוא זר פרחים שיכול להשתלב עם הלבוש של החתן. אומנם זה לא בגדר חובה, אך זה בהחלט יכול להועיל. אם הזר יתאים גם לסגנון הלבוש של הכלה וגם לסגנון הלבוש של החתן – כולם יהיו מורווחים. כל אחד יוכל להבליט את עצמו ולהשתלב בצורה מעולה עם הזר.

משלוח פרחים שולחים רק עם פרחי לילך – חנות הפרחים ותיקה מאז שנת 1968.